Довіра та відповідальність перед клієнтом є головними принципами нашої роботи.

 

Ви можете можете бути у нас впевенні!

 

Умови повернення товару:

  1. Не перевищено 14-денний термін з моменту замовлення (дата відправлення або самовивозу);

  2. Товар новий, в оригінальній упаковці;

  3. Товарний вигляд повністю збережено (цілісність упаковки, наклейок, пломби, комплектація, відсутність слідів встановлення та експлуатації);

  4. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером.

 

Проінформуйте нас, будь ласка, за номером 098-949-73-38 (тел/ Viber):

  1. Дата замовлення;

  2. Товар;

  3. Номер декларації при відправленні поштовим оператором;

  4. Причина обміну або повернення (не знадобився, не підходить, помилка при підборі, помилка при відвантаженні, інше).

 

Наші менеджери нададуть всю необхідну інформацію щодо подальших кроків та нададуть дані для оформлення повернення.

 

Вимоги до товару, що повертається:

  • Товар не повинен мати механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації.

  • Товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, у якій він був відправлений клієнту, незалежно від причини повернення;

  • Упаковка не повинна містити будь-які написи, бути пошкодженою чи забрудненою.

 

Оплату послуг транспортних компаній у разі повернення деталей виконує клієнт.

При обмыны товару, пысля отримання товару який обмынюється, мі відправляєємо новий товар на наступний робочій день.

При поверненні товару ми повертаємо вартість товару не пізніше ніж через 7 робочих днів з моменту отримання повернення. 

Повернення коштів здійснюється на зазначені реквізити, або готівкою в офісі. 

Відправлення повернення з послугою післяплата не приймаються.